بافق"علی عسکری سرپرستی یزدفردا :معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق گفت : اختراع دانشگاه آزاد اسلامی بافق در نمایشگاه اختراعات تکنوپل 2010 روسیه، در مکان سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.
به گزارش "پورفلاح "مسوول روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق "سید محمد مهدی میزان عدل" که هم اکنون معاون پژوهشی اين دانشگاه را نیز برعهده دارد و به عنوان مخترع در این نمایشگاه شرکت کرده است ، ضمن بیان مطلب فوق افزود: من به عنوان مخترع " یاتاقانهای غیرمدور با پوسته های دو لُب ، سه لُب و چهارلُب با کمک روانکار مایع " از طرف دانشگاه آزاد اسلامی بافق در این نمایشگاه شرکت کردم .
"میزان عدل "اضافه كرد: از کشور ایران ، 70 اختراع و از دانشگاه آزاد اسلامی 5 اختراع به صورت حضوری و 5 اختراع دیگر به صورت غیرحضوری در این نمایشگاه شرکت داده شده بود.
وي ضمن بالا دانستن سطح نمایشگاه و اختراعات گفت : نمایشگاه و مسابقات تکنوپل روسیه هر سال در بخش های مختلف مثل فنی و مهندسی ، نانو تکنولوژی و علوم پزشکی برگزار می شود.
معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق افزود امسال نمایشگاه به مدت سه روز در مسکو برگزار شد و اختراع وي در بخش فنی و مهندسی به مقام سوم و مدال برنز دست یافته است .
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا